skor monki / strumpor monki / jeans monki / skärp emmaus / kavaj myrorna (omsydd) / kappa monki (broderi jag) / halsduk GK:s / örhängen H&M / midjeväska marknad spanien / 
 
sov till 12.00 idag, eller ja jag gick upp då ialf, sååå trött efter att ha jobbat igår, fick 2 av 3 pass på plock, så gick hela kvällen typ. Plocka är najs då man kan snacka med folk men jobbigt då man aldrig sitter ner typ. 
 
Tog kort i blåsten, (är tyå -2 och sol för övrigt)
Sen åt jag frukost med Linus, eller han kollade på Sherlock och jag kom ut ur rummet och började äta frukost sådär 13.00. 
 
14.02 tog jag bussen och åkte till Domen konsthögskola, då det var öppet hus och min kompis André pluggra där, så det kollad ein hans skola, fick mitt finger gjort i choklad. 
 
Ikväll så är planen att åka till kårkällar´n, får se hur det blir. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej