skor vagbond / strumpor monki / jeans monki / skärp ärvt / polo gina tricot / blus H&M / jacka zara /
örhängen H&M / 
 
efter att ha sovit sjukt dåligt, som vanligt och ännu lite värre (se inlägg nedan). Så gick jag ialf upp ca 9.30 och åt som vanligt frukost vid tv:n och umgicks med Hanna och Stina. Så mys morgon helt enkelt, innan jag tog 24:an mot backaplan och gick till Emmaus. Hittade ett skärp, en kjol, en klänning och lite 8 koppar (3 olika sorters9, det var 10kr/st inklusive fat, fett värt. Efter att köpt grejjer jag egentligen inte behövder, gick jag till coop, hanlade lite frukost mat, en växt och postade ett brev. 
 
Nu sitter jag och Stina i soffan och dör lite efter att ha ätit lite för mycket mat, styvade mackaroner och köttbullar, vi ser på 101 dalmatiner. 
 
Ikväll är det phadder tack, vilket är min plan att gå på. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej