Söndag 4 mars, klockan är sådär 11.50 
 
 
och jag, Pippin och Odilia var redo för att kolla in en massa Lp-skivor
 
 
Jag och Odilia aka Max började med att kolla in ett bord som sålde 1 för 25 kr, 5 för 100 kr, så ja kort sagt blev det 5 skivor (sammanlagt).
 
 
ett gäng bra band, men lite dyra för en människa som för tillfället inte har jobb eller pluggar
 
 
 
 
Bra skivor och en väldigt sjukt bra och snygg pojkvän <3
 
 
vi alla körde på färgkoder, jag lila, Jonatan grön och Max röd
 
 
 
 
så bra person, ni anar inte
 
 
 
 
taggad inför kaffet 
 
 
denna snubben taggade läsk istället 
 
 
 
Max tog 2 himla bra bilder på mig och Jonatan 
 
5 min efter dessa tog så gick vi ut och råkade möta Stina och Axel precis i dörren. VI sa hej coh sedan så drog vi mot willys för att handla mat - tacos och snacks inför kvällen. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej