måmdag 
 
och vi körde iväg runt 10.00 för att ta oss till öns klint
 
 
 
 
 
kollade in fosiler 
 
 
och lite annat
 
 
jag skrev såklart dit mitt namn
retro (förenings namn) 
och Hultinen som en del kompisar i gbg kallar mig och som jag nu den senaste tiden har anammat 
 
 
mamma 
 
 
 
 
 
 
efter några timmar in var det hög tid för fika och en dyr sådan, men en behövlig sådan 
klockan var nu ca 13.15 
 
 
14.00 bar det av ner mot stranden 
 
 
det var nästan 1000 trappsteg dit och tillbaka
jobbigt att gå tillbaka sen??? O JA!
 
 
som tur var, var det ju himla fint när man väl kom fram 
(och på vägen dit med iofs)
 
 
 
 
 
någon som daknar ett par tofflor??

 
 
brorsan 
 
 
 
pappa kollar här in kalk, alltså allt det vita som är överallt
 
 
 
 "hur fungerar detta?
är det som vanlig sten eller?
vad tror du petter?" 
 
 
"Hanna har du koll"? 
 
 
bästa familjen 
som alla är en aning längre än mig 
 
 
 
så jag ställde mig på en sten här för att ja inte verka så kort och pappa står egentligen i en grop typ...men ialf
 
 
 
 
att leta den perfekta "kasta mack stenen" är ett tuft jobb även för någon som snart är 58 
 
 
 
<3 
 
 
Pappa tog bästa bilden på mig och mamma
(efter att jag bad om det, men fett bra blev den ju)
 
2018, danmark, semester,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej