sandaler ecco / klänning Zara (rean) / väska shock / örhängen monki / 
 
sitter just nu i soffan och lyssnar på Beatles, album let it be (sååå bra album, alla deras är fett bra)
 
Har idag haft mysmorgon till 10.10, eller ja duscha 8.45 och sen mysa i sängen igen, för att sen kolla på klockan och inse att den är lite för mycket. . Så bara att klä på sig äta en macka och dra iväg till bussen. Hade 11.00-11.45 tid på umo. Går nämligen nu för tiden och pratar där. Bra grej! 
 
Sen åkte jag raka vägen hem igen, åt lunch och chillade. Planen var innan att jags kulle klippt 2 kompisar men vi fick byta dag, så min plan nu är att handla mat och gå på stan lite, mest för att jag känner att jag behöver lämna huset lite och mina flingor är slut. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej