skor dinsko / klänning och kavaj beyond retro / kappa loppis / halsduk GK:s / örhängen vikingamarknad (gammla) / 
 
Tisdag och jag började dagen med att på vägen till skolan ta kort, men ett stativ som har tappat en del, till ena benet så fick improvisera ett halvt ben typ...sen kom jag precis i tid till föreläsningen för att jag tänkt fel gällande plats. Sen hade de typ igår ändrat i schemat och lagt en föreläsning till eftre föreläsning 2, vilket jag missat och jag hade blivit satt på biljett försäljning 13.00-15.15, då jag förra evckan var ledig efter 12.00 idag, så fick missa den föreläsningen och be en kompis ta anteckningar. Tur man känenr lite folk som också nu pluggar Historia.  Men ja lite kaos idag, men sitte rialf just nu och säljer biljetter till olika event på mottagningen som började igår. 
 
Ikväll 17.00 och gframmåt blir det dag 2 på mottagningen som börjar, dagen graj är Fångarna på Gu (typ fångarna på fortet) vilket brukar vara uppskattat när vi i LoL6 gjor det 2 andra mottagningar, så blir nog bra. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej