Vi började med att spela Rackare, ett av lagen var Stina och Louise
 
 
 
Sulan var babeigare än vanligt
 
 
Emelie och Hanna var på ett annat lag
 
 
pakeeeet och fett fina ballonger Hanna hade köpt till festen
 
 
bara Stina och Axel som är gulliga 
 
 
ännu ett lag, min bror pch Camilla
 
 
En av mina lagkamrater ---> Max 
 
 
Hanna och Emma
 
 
när man har ont om stolar kommer kuddarna fram
 
 
 
 
 
Paket öppning, bilder tagna av Max
 
 
bror min 
 
 
när man jämför skjortor
 
 
när man är cool?!?!
 
 
 
vimplar = drömmen 
 
 
 
 
såååå qute
 
 
Bror min igen
 
 
Kram 
 
 
 
Emelie
 
 
Vidar och Emma
 
 
 
Jessica
 
 
 
Hanna, Max och jag (bilder tagna av Martin
 
3 Februari 
 
här kommer en del av bilderna från min och hannas fest som var förra helgen.
Den var för övrigt fett och vi blev runt 30 pers och jag fick massa fina presenter, blommor, 5 chokladkakor av en kompis till Hanna som jag träffat bara en gång, och en kompisa av Hanna som jag aldrig träffat, så hur gulligt var inte det??? sen fick jag stumpbyxor, glitterigt nagelack och 2 böcker. 
Sen att hänga med alla är ju inte helt jäkla fel, för alla är så fina människor. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej