Jag var ute i sjukt god tid med detta att slå in paket, eller mer gjorde det samma kväll som Hanna skulle firas
 
 
 
 
För denna fina människa hade dagen innan fyllt 22 år, men varit hemma hos familjen så vi fick lov att vänta en dag extra innan vi hade den äran
 
 
Stina började kvällen med en skål med yoghurt 
 
 
vi hade 2 cjoklad kartonger, en marabou chokladkaka och en skål med popcorn, helt jäkla ok kväll
 
 
babe 
 
 
 
 
bara ett par bilder på den fina "tavel-väggen" jag har skapat
 
 
<3 
 
 
Stina skaffade sig dubbel haka och jag lovade mig själv att jag skulle lägga upp bilden, så nu sker det. Hur fina är inte dessa???
 
 
dröm kvällen 
 
 
 
Dessa två är ju också sjukt jäkla fina ihop
 
 
efter paket öppning (blev bara suddiga bilder, då kamran inte ville samarbeta, så blev det korsord. 
 
Så en fett mysig kväll helt enkelt med 3 fett bra människor. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej