skor monki / byxor, klänning och kavaj Beyond retro / örhängen weekday / 
 
Sen har jag haft stickad kofta och min ljusa kappa och vinröda halsduk till då det är sjukt kallt ute nu. 
 
Annars så har jag haft föreläsning 10.15-12.15, sen skyndade jag mig mot pedaggen och på vägen köpte jag donken, sen kommer Charles, bea förbi när jag precis satt mig och då inser man att basgruppen ska samlas 15 min senare så livet blev lite stressigt. 
 
Men det tog ändå bara från 13.00-15.15, och då hade vi suttigt i 1 timma och tänk och inte kommit fram till något och sen bara släppte det. Sååå skönt och så fick man lite extra tid innan mötet att pusta ut. 
Ska kolla lite på elementary nu innan möte, blir inget mer plugg nu, då jag håller på att somna och då ser jag sämre...
 
Ikväll kårkällarn en stund med. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej