skor dinsko / kjol H&M (rean) / "t-shirt" zara / linne eriks hjälpen / stickad weekday / jacka zara / örhängen H&M / skärp H&M / 
 
- 6 är det typ idag men känns betydligt varmare då solen är framme 
 
8.35 tvingade jag mig ur sängen, vilket är extra svårt när man har någon brevid. Klädde på mig, fotade i kylan, när man kom in från innegården så hade han tagit fram frukost. Vem klagar över att äta frallor till frukost??? inte jag ialf. Sen bar det av mot skolan, jag hade basgruppsmöte vid 10.00 men både jag och Sara var sena så blev mer 100.30 tiden. Vi blev klara inna föreläsningen, som jag struntade i, orkade verkligen inte gå på föreläsningen idag, så letade te, kom hem med en stciakd tröja?!? oklart men den är lila och kostade 70 spänn, så nöjd, då de kommande veckorna kommer ha minusgrader, vilket är ovant denna vinter. Då vintern än så länge har legat på 2-8 + lixom.
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej