Torsdag 
och vi åkte till någon stad och strosade runt i värmen 
 
 
Kollade in Blå korset 
 
 
där fanns det alltifrån böcker
 
 
 till glas
 
 
och lp-skivor
 
 
blev även en titt på ett galleri
 
 
med massa fina tavlor 
 
 
 
Petter kännde sig precis som hemma...
 
 
 
efter att ha tittat i butiker och på konst var det hög tid för mat
 
 
så vi hittade en plats i skuggan och började leta 
 
 
efter lite om och men så hittade vi ändå ett vettigt ställe
som hade en sjukt god rabarber dricka
 
 
Mamma <3
 
 
 
 
 
brorsan 
 
 
och pappa 
 
 
mamma körde på en räcksallad
som till och med jag tyckte såg god ut, jag som inte äns gillar räkor så mycket
 
 
mamma plåtade mig också
 
 
sen satte vi oss i bilen och körde till en annan stad och tog en glasspaus
fett bra grej 
vem gillar inte glass lixom ?!? 
 
 
efter varsin glass bar det va igen och vi körde iväg någon mil till en cirkel med "Stenhuvuden", som jag såklart har glömt namnet på...
 
 
 
de var ialf sjukt coola
 
 
pappa ser nöjd ut ialf
eller vad säger ni?
 
 
 
3 av 6 var klara
man borde åka hit igen och se när alla 6 är klara bara för att
mäktig kännsla
 
 
 
"Familje foto"
Ja, min familj är helt rimlig
 
 
 
Brorsan och jag hittade en ny kompis
rätt snygg tycker jag 
 
 
 
 
sen var det handla som gällde och laga mat
jag slapp denna dag laga mat
 
 
så jag tog med mig kameran och fotade lite, medans mamma och pappa lagade mat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag drog på mig nya second hand fyndet från dagen 
och den behövdes komma med på bild tyckte jag 
 
 
solnedgångs bilder och ett rådjur får avsluta denna torsdag
 
danmark, semester,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej