Tisdag = vilodag
 
frukost skedde som vanligt ute på altanen 
 
 
pappa började med en kopp kaffe 
 
 
i bara shorts och sin snygga inbyggda tröja
detta med bonna-bränna är ju bara för snyggt...eller inte, men det syns ju att man har blivit brunare ialf
 
 
poitiva tankar lixom
 
 
 
några brev skrevs också
 
 
valmo <3
 
 
 
och havet 
ja efter frukosten så klädde alla på sig och satte sig i bilen och gjorde sig redo för att åka till havet
vi bodde 500 meter från havet men vi skulle nu till en anna strand, pga jag vet inte riktigt faktikst men det hände
 
 
 
vi kollade in lite fina skogar på vägen dit 
 
 
 
 
och en hamn 
 
eller två 
 
 
 
 
gick längst ut på bryggan och såg vågorna komma in mot land 
 
 
 
vid denna hamn så fanns det även ett litet hantverks ställe som vi kollade in, prata lite med en av de typ 8 damerna/tanterna som satt där. Lotsades att jag förstod allt hon sa, såååå svårt att förstå danska, är det bara jag som tycker det?!? 
 
 
 
sen kom vi till stranden vi hade tänkt komma till hela tiden
 
 
 
solen sken (såklart) 
det var ca 30 + (as varmt) 
 
 
så vi slog oss ner i gräset bakom en liten "skulle" så vi skulle få litet skugga
 
jag och brorsan började att bada, sen gick jga upp och bytte av mamma och pappa som vaktade väskor och kameror.
 
 
grabbarna Hultinen 
båda med en snygg bonna-bränna 
 
 
finaste mamma i bästa baddräkten som ser ut som en liten klänning 
 
 
<3 
 
 
 
 
 
bästa familje bilderna någonsin 
(om vi tänker bort att inte jag är med) 
 
 
men mamma fick med mig på bild en stund senare 
 
 
här gör jag någon slags konstig dans
oklart 
men vi alla kan se att jag är grym på att ful-dansa på klubben 
 
 
när man ska snacka med farsan (men måste fixa baddräkten då den är precis som alla trosor man äger--> åker in i röven efter 4 steg)
 
 
här vilar farsan, personen som fick köra runt oss överallt i Danmark 
 
 
 
 
Avslutar denna dagen med ett par bilder på brosan i mina solbrillor 
 
 
 
 
 
2018, semester,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej