sandaler vagabond / shorts har jag gjort (nya) / skärp ärvt / linne H&M (rean, ny) / body H&M (rean,ny) / solbrillor beyond retro / örhängen monki / 
 
ännu en natt av att vakna ca 5-6 gånger...är något jag gjort det senaste året, så bara mitt liv. 
Men vaknade ändå ganska pigg, gick upp typ 9.00 och fixade iordning mig direkt istället för att gå runt i en t-shirt halva dagen. 
 
Har hängt och hänger fortfarande med Stina och Axel. 
 
vi äter, kollar på tv, cyklar till coop, äter kollar på tv, cyklar till ett annat coop för att hämta paket och nu äter vi glass. Fick hem 2 par skor jag beställde i söndags kväll, ett par sandaler bland annat. 
 
16.30 ska jag och Stina se på den nya mamma mia filmen och 19.00 så kommer jag hänga med Markus som jag inte sett på fett länge. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej