1 Augusti 
 
Efter en hemma dag och bio med Stina så hängde jag på kvällen med denna snubben. Markus. Personen som jag inte sett på jätte länge, som skrev till mig när jag var i Danmark på semester och sa "vi måste ses" för denna snubben, ska flyta till "norrland" för att plugga. Vilket jag sårklart är glad för att, att han ska göra, mindre kul att vi kommer ses sjuuuuukt sällan. 
 
Men vi gjorde som vanligt, fotade och snackade en massa, Markus är personen som är sjukt awkward när någon fotar honom, då han alltid är bakom kameran, så jag är en avd e få som har äran att få fota honom . Hedrad o ja! Så de sista är bara tagna när vi satt och snackade och han ficade skjorta och de andra är du fick fota mig så nu får du ställa dig i mitt ställe haha och få honom att skratta på bild är ja inte det lättaste faktikst, men jag lyckades. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej