skor skopunkten / kjol har jag gjort / top zara / väska marknad (spannien) / örhängen monki / solbrillor ärvda / 
 
7.00-13.00 jobb på ica nära vid vågmästareplatsen, där kom även en nyvaken Patrik och sa hej och handlade frukost (då var klockan 12.50).
 
Sen åkte jag direkt hem, åt mat, vilade och tog några ipren pga världen mensvärk, vilket som vanligt ger mig ont i svanken och huvudet också, tog även outfitbilderna, men hann inte mer än ta dem innan jag skulle iväg in mot stan igen. Har fotat de som arrangerar årets inspark/mottagning/nollning. 
 
Nu sitte rjag på donken, äter halvdana pommes, om nån timma ska jag hänga med Emma och tydligen min bror med. Han ska tydligen bo hos mig, inte fatta detta alls, och min helg är kaos redan, men det löser la sig tänker jag!
 
Jag hade fattat som att veckan han var i gbg skulle han bo enbart hos en kompis, men var visst inte så, aja. Han får hitta på annat medans jag jobbar i helgen. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej