sandaler ecco / kjol second hand (omgjord) / skärp second hand / topp har jag gjort /  örhängen weekday solbrillor ärvda / till har jag min svarta kappa monki (broderi jag) / 
 
6.00 gick jag upp
6.55 tog jag bussen mot jobbet
8.00 - 18.00 satt jag i kassan på ica supermarket högsbo
 sen gock jag till spårvagnen, sprang till bussen för att hinna med bytet och kom hem 18.45. 
 
 
Så just nu dör jag i soffan i mna flätor som hände enbart pgr kom hem 22.00 igår och hann där av inte göra ett ett morgon inlägg eller duscha, hann enbart slänga i mig en macka och göra lunch inför imorgon, sen la jag mig och ja gick upp tidigt. Tvätta håret får ske imorgon. 
 
Ikväll blir det häng med bland annat Stina och Axel. 
 
för örvigt 20 + idag omg!!! drömmen 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej