Här har vi fina Jessica
 
 
 
Som bland annat gav Stefanie ett sjukt fint kort (och tillhörande present såklart)
 
 
 
Bror min satt mitt emot henne och hade på sin lapp (alla fick då lappar med påståenden vid varje bord, som vi innan middagen delade, då varje person hade ett påstående som tillhörde hen)
 
 
detta var min brors
 
 
skål 
 
 
 
här har vi Stefanie själv med en av hennes föredetta kollegor 
 
 
 
 
Bäbisen som flyttades lite mellan famnarna
 
 
 
 
 
 
Erik och Annika 
 
 
 
Mor min in action på att ställa fram koppar
 
 
 
 
Jag och bror min kom på bild tack vare mamma
 
 
 
 
 
25 åringen eller ja hon blev det vid tolvslaget
 
 
 
Lina och Jessica 
 
 
 
efterrätten som jag faktikst inte åt, vilket chockade både moster och pappa 
 
 
Ellinor hade fyllt 25 år dagen innan och fick såklart grattis kramar hon med
 
 
 
här har vi bland annat en av Ellinors bröder (i högen av snubbar som skulle ta kaka)
 
 
Timme och Petter, som för övrigt hade sjukt fina skjortor båda två!
 
 
 
puss
 
 
 
 
Simon 
 
 
 
Johannes 
 
 
far min i chocken av att jag inte skulle ha kaka
 
 
 
pappas lapp
 
 
 
En styck Joel lyckades jag få bild på också
 
 
lite skön sång
 
 
Kent
 
 
Robin (Stefanies pojkvän)
 
 
 
Min present och födelsedagsbarnet
 
 
Sen var det högtid för beerpong
 
 
"Låt mig ta en lagbild, se coola ut"
 
 
motståndarlaget
 
 
En sjukt bra kväll och fest med lekar, lagen var de 6 olika borden och mitt bord vann (såklart). 
Festen började 17.00 och ja slutade runt 4.00 tiden, de sista timmarna bestod av beerpong och dansade.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej