skor vagabond / strumpbyxor lindex / klänning h&M / jacka zara (Lånad av Stina) / 
 
nu har vi haft redovisning av texterna, jag slapp prata, så skönt, då jag mest vill ligga i min säng för tillfället. Sen ville ingen prata då ingen kände sig helt hundra på våran text. Så vi drog lott och sedan hjäptes åt med att komma på mer ordagrant vad de 2 som skulle prata, skulle säga. 
 
Nu lunch
13.00-14.00 ska våra lärare gå igenom fördjupningsarbete och lite
14.00-16.00 har vi handledningstid, alltså, jobba med vad vi vill men att lärana är här och kan hjälpa till. 
 
Jag har dock ont i huvudet, världens jäkla mensverk...vill typ gråta....hade äran att få min mens i går, sådär en månad sen, så får se hur mycket jag orkar vara i verkstaden och jobba på svepaskarna.  Sen fyller finaste Stina aka Hitman år och bor ju med bland annat henne. Så vi ska såklart fira henne. Vi var igår och handlade presenter till henne. 
Så ja fullspeckad dag med andra ord. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej