skor dinsko / kjol egen gjord / skärp ärvt / stickad weekday / strumpor monki / 
 
Sitter just nu i hemvisten och äter lunch
 
13.30 är det redovisning 
16.00 är det utställning, alla får komma
Alla i klassen har då gjort 4 olika saker var i svepteknik allt  ifrån svepaskar till, hyllor och lampor. Så är inte en jätte grej, och lokaler vi funderat på var upptagna så blev här på skolan, men ändå en kul grej. 
 
17.00 eller ja jag kommer komma senare pga uställningen, men det är ialf aspning och idag ska vi ha pubrunda och jag kommer verkligen bara vara med nån timma, då jag igår efer grillningen följde med ett gäng till Pustervik och spelade pingis och dansade och ja det slutade med att man kom hem typ 2.30 eller nått, så var jag trött imorse, svar ja!  Hann jag igår läsa nått jag skulle, typ inte. Så måste läsa en massa idag. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej