/ skor dinsko / byxor H&M / skärp ärvt / skjorta ärvd / jacka second hand /  örhängen vikingamarknad (gamla) / 
 
åkte vid 9.20 tiden in till skolan, har sen dess suttit och skrivit en massa. 
- lämnat in reflektion kopplad till undervisningsövningen
- skrivit ihop en kompletterng med formalestetiska begrepp osv nu ska jag bara lyckas säga det imorgon...
- har lagt upp 122 redigerade bilder från aspkampen på LoL6 fb, livet som reklamchef
- förberätt en massa morgon inlägg
- även skrivit lite på en inlämning som jag och alla anfdra jobbat med lite under nästan hela kursen, man skulle skriva den i olika nivår, så nu är det sista nivån, som jag har påbörjat, den ska in på fredag. 
 
måste även tills på fredag har gjort 3 saker i makramé (då tid, nu tid och framtid) och jag har nu änltigen något lite hum om hur jag ska göra. 
blå, fashion, lockigthår, mode, orangethår, outfit, tatueringar, vida byxor, ärvda ting,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej