skor dinsko / byxor H&M / skärp H&M / mag-top zara / nättröja monki / jacka zara (lånad av Stina) / 
 
9.00 så var jag i skolan och diskuterade texter och lite fördjupningsarbete 
10.00 så var jag därifrån, mot media markt med snabb stopp på nordstan. Så nu äger jag en ny kamera. Har kollat på den ett tag, men ja har ju haft en kamera och bara och kännt, nej, sprara pengar...men nu så strular ju min och tar bara "bra" bilder på nära. Så fick bli en ny fujifilm och 2 objektiv, taggad. 
 
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska brodera på mina foton och vad som blir bra --> alltså jobbar jag med mitt fördjupningsarbete. 
 
Några från svt pratade även med mig?!? högst oklart och jag sa inget vettigt, kände att jag kunde sagt mer vettig saker och inte så flummigt...men visste verlkigen inget om saken de ställde frågor om, mer än de 3 meningarna jag fick höra om det innan de börjde filma haha, så random och fett oberedd på det hela. Hoppas att jag sa nått vettigt eller att de frågat sjuuuukt många om samma fråga så att jag slipper vara med.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej