skor dinsko / byxor H&M / skärp H&M / bh H&M / kimono H&M (gammal) / kappa monki (broderi jag) / örhängen ärvd / 
 
9.45 så var jag på skolan och gjorde mig redo för att ännu en gång visa mitt arbete, denna gången glömde jag inte påsen med fördjupningsarbetet hemma och jag hade texten framför mig och pratade om all symbolik med färgerna som jag har valt att brodera m och är nu godkänd. SÅÅÅÅÅÅÅÅ lycklig. 
 
Nu har jag bara att skriva klart upg 4 (om lärarstrategier) och göra en makramé upg tills på fredag, eller ja bara och bara, men kan bocka av ännu en sak vilket är skönt!!!
 
Ikväll blir det nog nån timma på kråkällar´n, men det blir att åka in lite senare, då jag vill hinna skriva lite mer. 
 
(för övrigt så färgade jag håret idag, så äntligen är det oranget igen, och ingen utväxt, för att skriva med lite färg i håret går ypperligt, multitasking lixom) 
90-tal, bh, fashion, hm, höst, kappa, mode, monki, orangethår, outfit, röd, tatueringar, vida byxor,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej