skor dinsko / jeans ellos / skärp H&M / top zara / kappa loppis / 
 
Då var höstkappa framtagen, vilket var på tiden. 
 
gick upp 12.00 idag, så mina planer blev lite ändrarde då jag insåg att jag ville få klart min undervisningsövning idag, alltså att jag ska skriva en lektionsplanering och egentligen har jag inte jätte mkt kvar, har en tanke, måste bara få ner den vettigt på papper, och nu är den halvt där, men är sjukt ofukserad när jag pluggar på helger, då jag känner att jag borde vara ledig nu...så något som kunde ta en timma tar istället en hel jäkla dag. 
 
Sen hjälper det inte jätte mycket att man har en fett dålig dag idag...livet som deprimerad är kul....eller nått. Glädjer mig idag åt att jag går runt i en ny och as gosig tröja, ja det är höjdpunkten med dagen, så att e...Men i morgon är en ny dag och då kanske man vaknar upp och mår lite psykiskt bättre hoppas jag, för just nu känns det som att ja kan börja gråta lite när osm av ingen annledning alls.
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Alexandra

15 Oct 2017 19:38

Kärlek till dig, hoppas morgondagen blir bättre ❤

Svar: <3 <3
Hanna

Kommentera

Publiceras ej