15.50 och jag var framme utanför Liseberg, var ärligt talat lite otaggad, men det gick över väldigt snabbt
 
 
 
 
innan jag hittade alla de andra som var där, och hade varit där sedan 12-13.00 tiden så tog jag kort på lite pumpor 
 
 
och fågelskrämmor
 
 
 
Kråtenäs <3
 
 
Då jag gick in sent, köpte jag bara biljett till fem-kampen och inget åkband, så jag kollade i början in de nadra som åkte, och de åkte verkligen allt på Liseberg
 
 
 
 
 
the babes and Stitch
 
 
Berra fotade även mig (jag kommer nästan aldrig med på bild om inte Berra är med som också gillar att fota)
 
 
Hannorna i LoL6 (av de sittande, vi har ju faktikst en asp/experiment som heter Hanna också)
 
 
hur fint är inte detta???
 
 
en timma efter att jag kom så kom även Rebecca 
 
 
Jens och Hitman 
 
 
 
 
Harmabe
 
 
Vi delade då på oss, de som ville åka ochd e som ville köra fem-kampen
 
 
Jens vann till och med en nalle 
 
 
 
Hitman aka Stina vann hon med 
 
 
 
 
Berra var denna dag sjukt qt i toffsar
 
 
 
 
Haramde lyckades på något maiskt sätt få denna 
 
 
 
 
30 sekunder senare och han hade en till (vi alla blev överdrivet lyckliga)
 
 
 
 
 
Jag hade också äran att vinna något och fick en väldigt bra pinn som bevis på detta. Står klart och tydligt: JAG VANN
 
 
Jag och några till som inte hade åkband slösade några biljetter på att åka Virvelvinden en gång och Jukeboxen en gång
 
 
och vi avslutade kvällen med att äta Churros, köpta sådär 2 min innan stängning. 
 
En sjuuuukt mysig och bra kväll!!! Så glad att jag åkte dit även om jag inte var jätte pepp från början, är ju också trotts allt mitt jobb att vara med på många saker vi gör och ordnar i LoL6, då jag är reklamchef, så dessa bidler finner ni även på våran fb sida. 
 
Men ja bra kväll!!!! <3 
LoL6, höst, liseberg,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej