Martin och Joel 
 
 
" ta en nu då"
 
 
 
Då bordet med alla de andra först var upptaget hamnade jag i sofforna med Stina, Axel, Martin och Joel en stund
 
 
innnan vi fick plats vid bordet och då flyttade oss hel 2 meter åt sidan 
 
 
Emilie 
 
 
 
när man är lite för glad för att få gå runt med skylten
 
 
 
En av våra aspar/eperiment Rebecka som även var en av mina medfaddrar under mottagningen 
 
 
 
 
Leffe 
 
 
spelade såklart fuck the dealer
 
 
Hanna kom för bi en stund
 
 
Axel 
 
kanske inte bästa bilden....men här är ialf bilden på när jag sa rätt kort direkt (i spelet fuck the dealer, som var ett av två spel som spelades denna kväll) 
 
 
 
experiment Agnes 
 
 
Stina 
 
 
mobilen är sjukt intressent, det som kollas är bilder alternativt klipp på djur, 100% säker
 
 
Experiment Jens
 
 
Jag och Jens 
 
 
Stina fångade miig på bild, antagligen sa någon något jag tyckte var lite extra dumt
 
 
vad som hamnar på bild när jag har tråkigt i mer än 2 minuter, ca allt jag ser
 
 
Jessica, Jens och Filling 
 
 
Lika bra kväll på Kårkällar´n som vanligt!
<3 <3 <3 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej