Skor vagabond / strumpor monki / strumbyxor monki / byxor har jag gjrot / kavaj second hand (emmaus) / örhängen ärvda / 
 
HIttade denna kavajen förra veckan för 40 kr och tycker den är jätte snygg, men känner typ att jag vill kapa den och ha den bara till midjan, då jag alltid (finns undantag) går med tröjor nerstoppade i byxorn/kjolen, jag vill lixom att man tygligt ser midjan till 98%. Jag tycker det är jätte snyggt på andra när det inte är så, kan tyck det är jätte snyggt att ha en klänning som är icke tight och sen en stor stickad tröja över eller liknande men jag skulle inte känna mig bekväm i det, så har idag gått och ena stunden gillat det jag haft på mig och andra halva inte. Så får grunna lite på, för kavajen är så fint skuret och den är ju inet rak uran har en tydlig midja men jag vet inte. 
 
Har ialf haft VFU 9.00-16.00 tiden, så har inte hunnit med så mkt. 
 
Men planen för kvällen är packa, boka tåg, äta och göra matlåda, duscha och fixa lite.
egendesign, egensytt, mocka, orangethår, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej