skor dinsko / byxor indiska / klänning monki / skjorta myrorna / kappa har jag gjort / 
 
när man går upp och klär på sig och ska gå och innser att man börjar 9.30 och inte 9.00, men åker till skolan ialf, för varför ska man var hemma 20 min och göra ingenting? och Sölvi skulle ändå ta bussen jag hade tänkt åka, så ja 
 
Ja igår kväll efter att ha haft en fett bra dag, mådde jag bara poff sämst, vet inet varför, började också helt plötsligt gråta?!? ja humörsvängnar kan vi ju verkligen säga, så Sölvi kom över vilket var guld värt, få nått annat och tänka på och en kram eller fem. 
 
Idag har jag ialf haft en föreläsning och sen slutade jag, eller jag har eget arbete typ. Så sitter nu hemma och har precis ätit lite lunch. 16.00 så ska jag, Camilla, Hanna och Stina umgås lite ute i fruksluften.  Så får jag sitta och skissa på ideér på fördjupningsarbetet ikväll om jag inte hinner klart med det nu innan. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej