skor dinsko / strumpor monki / kjol lindex / body second hand / kavaj ellos (gammal) / skärp ärvt / 
 
sovmorgon, sen har jag njutit av solen och det fina vädret den största delen av dagen. 
Åkte in till stan för att hämta grejjer på skolan, va även på Bengans och hämtade min julklapp som strulat en massa, så bytte ut skivorna jag skulle ha mot 2 andra eller ja en va slut och en fanns kvar men hittade 2 jag hellre ville ha. The beatles och The doors istället för Håkan Hellström och Johnny Cash, har nämligen redan en skiva med Johnny Cash och vem vill inte hellre ha en platta med The Beatles över Håkan??
 
Ikväll hade jag tänkt sjunga och hade nice på kk med en del andra LoL6:or, då det är karaokepub ikväll, men hade inte tänkt på att min kära mor och far kommer till stan ikväll, så får skippa det. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej