sandaler ecco / kjol monki / polo monki / skärp ärvt / örhängen vikinga marknad (gamla) / 
 
Söndag --> vilket betyder sovmorgon. 
 
Har idag skrivit klart min planering/inlämning inför min undervisningsövning som jag har på tisdag. Den skulle in senast imorgon 9.00 så gjorde klart den idag och den är nu inlämnad. Dammsugit hela våningen och mitt rum, även satt igång min tvätt, vilket var på tiden, har typ 1 par trosor kvar...
 
Ikväll så är planen att Hanna ska komam över så ska ävi äta middag och ha det chill, planen är pannkakor. 
 
Gårdagen var för övrigt as bra, var hemma i exakt 12 minuter enbart för att byta om och plocka med mig lite saker och hinna duscha av mig lite, sen åkte jag mot stan igen och gick på årsmöte och hade exning för gamlaingarna. LoL6 <3  Så är här med reklamchef med Sulan, vilket känns som ett väldigt passande jobb för mig och kommer bli as kul att det jobbet med henne. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej