/ kjol loppis (omsydd klänning) / body primark / emilkeps lindex (gammal) / kappa har jag gjort / sandaler ecco / örhängen H&M / 
 
tisdag och en regning sådan. 
 
9.00 gick jag upp, klädde på mig, övade lite på vad jag skulle säga på undervisningsövningen, åt frukost/lunch, tog kort (passade på när det bara dugagde), gick i regnet till bussen utana paraply pga att jag uppenbarlign är trög.  
 
Men klarade ialf av mitt muntliga gick bättre än förra gånge även att jag missade att säga nån mening som hade gjort  saker tydligare men that´s life. 
 
Hemma nu ialf efter att även handlat lite lite mat och köpt ny concealer och rouge...det blir man inte alls fattig av, inte för att jag köper det dyraste märket men ändå. 
 
Ska börja skriva och helst skriva klart reflektionen av undervisningsövningen idag tänker jag så jag har den gjord, men vi får se, sjukt omitiverad på att plugga just nu... 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej