sandaler monki / byxor monki / tröja köpt av Hanna / jacka/kavaj monki / 
 
införskaffade denna t-shirt idag av en ganska ball person, nämligen Hanna Bolander. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag sov över hos Moa efter att ha kollat på eurovison hos mina kusiner och då dragit med Moa, men inte orkat köra enda hem och då stannat kvar i Växjö. 
 
Sen åkte jag hem, påvägen hem plockade jag upp tröjan, sen har jag typ ätit mat och jobbat med mitt fördjupnings arbete, skissat mm. 
 
Men har huvudverk och snorig och kan typ inte prata då jag gick ut i fredags och dansade, sjöng och pratade högt pga musiken och ja det resulterade i en väldigt hes Hanna. Som såklart inte varit tyst trotts detta, vilket kanske inte hjälpt min röst om jag säger så. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej