skor dinsko / klänning myrorna (second hand)  / 
 
gick upp 12.00 och var jävligt tött. Åt frukost framför nått avsnitt av Teen Wolf, tog en powe nap, kollade sen klart på teen wolf, tog kort ute (är förövrigt typ 17 + sol idag, såååå nice!!!) åt middag, kollade lite på upg 4, tog en dusch och nu ska jag skiva lite är planen. Har varit för jäkla trött för att skriva innan idag. 
 
Gårdagen var ialf amazing, champanjefruksot 8.30-13.20 typ, 14.00 tågade alla sexmästerier frpn götaplatsen och avslutade med tal och musik, så satt och chillade i solen i någon timma till, åt donken, kollade på cortegén, med LoL6 och Leon, sen åkte de jag och de flesta andra LoL6:or till Mölndal för hemmafest hos Oddish och Klimpen. Så blev caps, fick gratis dricka, hängde med bland annat Sölvi som var en av de få civiisterna på festen. På hemmafesten så blev jag även fett "skräp", tips från mig hångla inte med folk när du har rött läppstift, det blir inte bra tro mig. Va även en snällmänniska som skulle fixa det ,med glitter---> fick glitter skägg, vilket jag såg och fick redan på 1 timma senare... Bra dag ialf! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej