skor monki / byxor monki / strumpor gina tricot / skärp ärvt / jacka second hand / skjorta ärvd / 
 
9.00 så var jag i skolan och 10.30 så hade jag slutat, så en väldigt kort dag idag, men såååå skönt! Vi satt i grupper och diskuterade en del om fördjupningsarbetet som börjar nu till veckan. 
 
Efter disskusion och 10 fika så drog jag med mig Mimmi på loppis runda. Mitt fördjupnings arbete är broderi, men att brodera för hand och med symakin på ett plagg, så skulle leta efter en typ kappa/kavaj men slutade med att jag hittade en billig skjorta och kjol på myrorna som följde med en dyr kappa/kavaj från monki. Har visserligen velat ha en liknande nu i 2 år, men aldrig köpt en så nu köptes den. Så planen är att brodera på den.
 
Tänkte sitta idag och imorgon och rita på lite ideér, vill brodera baktill på ryggen typ eller att man gör något på typ kanten nertill och på ärmarna. Vi får se vad det blir. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej