skor monki / byxor och top H&M / kavaj ellos (gammal) / skärp ärvt /
 
Kappan till är så klart min ljusbruna mockakappa, mitt kära loppis fynd som använd ca varje dag nu för tiden.
 
Annars varit i skolan och fått mina stickade och virkade saker, så nu är metallen och garn delen klar. Känns bra! så kan jag fokusera på broderiet som jag började på i onsdags, även att skriva alla uppgifter som jag inte börjat på än...prokastinerar som bara den just nu med att skriva dem.
 
Åker ialf hem till Småland idag och stannar där tills tisdag.
 
planen ikväll var utgång, men just nu verkar det inte gå så bra med den planen, vi får se vad som händer.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Mirjam Therese

13 Mar 2017 08:55

En väldigt fin outfit tycker jag :) Och SÅ skönt att äntligen kunna gå i vårkläder :)

Kommentera

Publiceras ej