skor dinsko / byxor monki / polo H&M / linne H&M / jacka second hand /
 
I fredags så kom jag hem 06.20 typ och sov till 14.00 typ, men gick inte upp ur sängen förens 16.50. Då var det in i duschen, borsta tänderna, sminka sig, fixa håret, på med ovven,. Sen släpade Leon och jag oss ut i solen och åka iväg till Stina, eller ja, jag hoppade av vid Stina och Leon åkte vidare. Kom dit till 17.30 typ, hon skulle ha förfest innan sittningen som började 19.00, eller ja insläppet började 18.00, men vi kom 18.40 eller nått istället. Vi var bara jag, Stina, Camilla och cara på förfesten och det vi gjorde va prata och kolla på när Stina sminkade sig, men jag var så trött så passade mig utmärkt. Sen åt vi 3 rätters och dansade till mello låtar och hade det bra på sittningen. Jag åkte hem 23.00 redan pga sjukt trött. La mig typ 24.00 och gick upp ur sängen 11.30, är för övrigt fortfarande typ död, men har hunnit dammsuga hela våningen, äta, kolla på Girls och har även gjort klart mitt fördjupningsarbete, elelr ja jag måste skriva en del också, men själva broderiet osv är klart.  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej