25 Februari mello mys m Camilla och Stina
28 februari väggen ovanför min säng
2 mars - låg jag hemma med feber och huvudvärk, passade då på att ta ett bad
5 mars kollade jag på fin konst
när jag kom ut efter några timmar kom jag ut till snökaos
6 mars Vaknade dagen efter upp till detta - efter känslan kul med snö (varade i 5 min) kände jag mer: det var ju vår förra veckan...
8 Mars - internationella kvinnodagen och snapchat hade då bästa filtret någosin <3
denna dag så fick jag även mina grejer i metall godkända och jag började med mitt fördjupningsarbete --> broderi
9 mars Emilia
och palmhuset stod på dagens lista
13 mars var 3 dagen jag var hemma i Småland, gick på promenad med mamma
knäppte en bild på mitt rumpå kvällen åkte jag in till Växjö för att umgås med denna brud, Moa, vars far också ville vara med bild.
 
14 mars Dagen efter åt jag lunch/fikade med mamma och bror min
Hann även se dessa <33 (Katya och Lina) innan jag tog tåget hem till Göteborg igen
15 mars satt jag från 11.00-16.30 och broderade
18 mars på väg mot Schlager-sittningen och kände mig tvungen att fota solnedgången (18.15 tiden)
Innan förrätten hann jag ta denna bild på Bertil och Hitman, L33ten hann dock få med en hand. Men var ialf en jätte bra kväll, vem tackar nej till 3 rätters och mello musik i bakgrunden?!?

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej