förr onsdagen, hängde jag såklart på Kårkällar´n, kände att jag förtjänade det efter att skriva inlämnings uppgifter och hemtenta måndag, tisdag och onsdag.
satt under första delen av kvällen med bland annat Kim och Helena (som hamnade på bild tack vare Frenchie - blev dock en aning suddiga, men så blir det när man rör sig)
 

jag i min bästa pose
hade för övrigt bästa kjolen på mig
 
satt bredvid denna snygga brud - Frenchie
 
bytte senare på kvällen bord till bordet där Grumlig och Tajgär satt (vi tre var de enda från LoL6 som var där)
 
Drööööömeeeeen - Grumlig. En ny grej Grumlig, Hitman mm flera säger (alltså Dröööömeeeen)
Bra kväll, ja det har man ju ca varje gång man är på kårkällar´n, har det bra menar jag. Äta chips, umgås med massa människor och komma ifrån sitt 12 kvm rum, en kväll i mitt i veckan är inte heller helt fel.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej