skor monki / byxor monki / skärp ärvt / skjorta beyond retro / jacka second hand / choker och halsband gina tricot /
 
Hemma med feber idag med, tror dock att febern har släppt. Igår låg jag i sängen hela dagen, tvingade dock mig att gå och handla mat i regnet...hemskt. Hade igår feber, huvudverk och frossa och så klart var man snorig och idag ingen frossa. Ringde till vårdcentralen för att jag vill boka tid, då jag p riktigt haft ont i min svanskota i över en vecka?!? Vilket är den enda anledningen till att jag har dessa foton, men fick tid i morgon istället, så hade på mig skjortan och halsbanden i ca 1 timma, nu går jag istället runti en t-shirt/polo.
 
skrivit lite på en skoluppgift till måndag, men inte jätte kul att sitta och planera muntliga grejer och skriva planering, när man har huvud verk och slutade ha feber för typ 30 min sedan...
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej