skor dinsko / strumor monki / jeans monki / blus present (second hand) / jacka lindex / 
 
Sista skoldagen betyder tårta och kursutvärdering. 
 
Jag måset dock skriva in några meningar i min fördjupningstext och göra en lite extra grej, som kommer ta ett par timmar typ, för att visa lite mer hur man kan broder med symsakin. Så är chill, men såklart det hade varit skönare att bara va klar. Men that´s life och känns som att det var ca hälften av os som behövde fixa till sitt arbete lite, så skönt att mann inte är själv. Även om det jag behöver göra inte är en stor grej.
 
Ikväll ska alla slöjdare ha grill och mys utom jag då jag tydligen måste jobba på karaokepuben, vilket är kul men hade ju heldre haft grillning och umgåtts med alla fina slöjdare en sista gång innan sommarlovet. Men är man me i en förening så får man ju ställa upp.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej