Nessie: jag är fett söööt, han hade fått en ny rygga av Berra och va sjukt lycklig. Vilket är förståligt för att ryggan är ju sjukt grym!
Berras hamburgare, hamburgarna på kårkällar´n är drömmen, specielt ost och baconburgaren, drömmen
vi spelade lite liars dice
1 av 3 är ju ändå godkännt eller? 
L33ten och Julia 
ända bilden på Berra (och vad jag gör på denna bild är högst oklart)
taggade mat fett mycket
 
drömmen 
en st L33ten 
jag aka Retro aka Hanna 
Julia med pojkvän Christoffer 
Julia, då jag inte sett henne på flera veckor så kanske jag passade på att ta massor av bilder på henne, bara för att jag kan och för att hon är babe
Hitman fångade L33ten på bild 1
eller 2 gånger (egentligen typ 8 gånger)
strike a pose 
 
7 Juni
Pridepub på Kårkällar´n
 
Var för örvigt sista puben för detta läsår.
 
och det var lika nice som vanligt att äta hamburgare, prata en massa skit, klaga över regnet, vara glad över att jag och alla de andra fått sommarlov eller att jag har flyttat ännu en gång, att få äta fett god mat, spela liars dice, ja bra kväll kort sagt. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej