sandaler ecco / skärp ärvt / kjol myrorna / body har jag gjort (gammal) /  choker H&M / 
 
20 + (kanske mer?) solsken hela dagen, så ja vädret har varit på topp. 
 
jag gick upp 10, färgade håret, så ingen mer utväxt, vilket alltid är jäkligt skönt! Sen har min säng äntligen kommit också woop woop, så slitetr ha den som redan var här, eller ja en madrass på golvet...så nu har jag en riktig säng. Köpte typ den billigaste som fanns på Ikea, men hade en sådan på mitt förra ställe och den funkar utmärkt, bara att jag uppgraderade mig från 90 säng till 120 nu istället. 
 
4 tiden så åkte jag ner mot stna och mötte upp Leon, vi gick runt i solne, gick runt i palmhuset (tog massa bilder), sen ut i solen igen och gick runt i ca hela Göteborg, något som vi ca alltid gör faktiskt. Vi tog även båten över till Lindholmen, för att sedan (efter en timma) ta den tillbaka och gå lite till innan jag tog bussen över bron. Så ja det blev en liten omväg, men klagar inte över att få spendera en sådär 40 minuter extra med Leon och hade inte direkt någon tid att passa heller för den delen. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej