sandaler ecco / klänning second hand (omgjord) / polo ärvd (omgjord) / halsband ärvt (långt) / 
 
sovmorgon, sååå underbart med sovmorgon! speciellt när man kommit hem lite innan 1.00 och skulle äta 1, 2 mackor men slutar med att man äter 4 och blir fast i serien man började titta på och lägger isg istället 2.40 tiden. 
 
Har idag inte gjort mer än att äta, tvätta, klä på mig. Dock tog tiden att klä på sig sjukt lång tid, då jag ahde tnkt ha en sak men ångrade mig och sen slutade med att jag hade typ det jag tänkt från början....men det tog ändå 45 minuter att komma på detta. 
 
vid 16.00 så ska jag på dejt, planen är gå runt i göteborg , kanske gå till botanikaträdgården och fota lite bara för, as nice att fota alla fina växter där, men vi får väl se vad som händer. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej