skor vagabond / byxor och strumpor monki / baddräkt H&M (rean) / halsband (långt) ärvt / kappa ellos (rean) / rygga second hand / 
 
9.30 gick en jäkligt trött Hanna upp ur sängen, klädde på sig detta, som jag ska ha ikväll när jag och några kompisar ska iväg. Men då jag måste åkte direkt efter jobbet, eller ja, jag ska hem och byta om lite snabbt och sen åka iväg. Fick jag Förbereda lite, ilket kanske är tur, då det ska regna idag och just nu på morgonen då jag skriver inlägget har det inte hunnit börja regna än. 
 
Så jobb 13.30-19.20 tiden sen iväg och dansa och lyssna på musik, bland annat Lifvens. Ett band jag inte lyssanr jätte mycket på men sommren efter typ 1.an (gymnasiet) så lyssnade vi i mitt kompis gäng här hemma en del på dem och andra liknande band, som roadtripp musik. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej