Hugg in Lina
 
att hugga in i tåtan gick så där (alla andra håller med om detta, alltså jag, Katya och Oliver), så Oliver kom till undsättning 
 
vilket fotades av både mig och Babeiga Katya
 
Jag hade bakat tårta (som finns under recept, här på bloggen) Lina hade köpt massa glass och sorbet <3
 
En styck Oliver 
 
Lina spillde strössel ca överallt
efter tårta och en massa prat fixade jag Linas hår, kände att hon förtjänade lite ompysslande
KRAM 
jag hamnade på en bild med, tack vare fina Katya
En av Linas presenter av Oliver 
 
Lina görs sig redo för Twister, vilket Oliver van alla gånger, men jag var ialf 2:a och jag gick fasen al in! Massa fina mobilbilder tagna av Katya finns när jag kryper under Oliver för att nå rätt prickar
 
<3
 
Rycktet går passade utmärkt efter att kört Twister i ca 1 timma
 
Vi gick så klart laget runt och visade hur fint alla hade ritat 
medans vi lyssande på fett bar musik som Michael Jacksson, Abba, Rihanna...
 
 
Denna babe (Magda) trillade in efter att ha jobbat vid 22.30 tiden
 
Hon fick äran att visa en av Linas fina ritningar, som vi alla kände: hon hade stora planer för att rita men det blev inte så mycket av dem....såååå mycket tomt
 
 
 
Vi började prata om Ru Pauls drag race, så Oliver fick sminka Lina, inspo clown
Sen fixade Lina och Magda Oliver (insperation Drag)
Så babeiga!!! Jag menar KOLLA PÅ DEM!!!
 
Sjukt bra kväll ialf, inte sett dessa människor på ett tag, specielt Lina. Så var inte helt fel att det blev en hemma kväll  med glass, tårta, en massa massa prat, en kvälls som sedan slutade med sminkning 23.00 - 00.50 på natten

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej