förra lördagen 15 juli för att vara exakt så drog jag och några kompisar ner till sjön
 
vi bar med oss ved, mat och något att sitta på, hela 300 meter från huset till badplatsen
melon, 3 olika sorter fanns
 
ölen knäpptes upp innan grillningen var igång
en st sjukt gullig Muffins, Martinas hund
4 saker som är ett måste när man grillar 
 
Tove tog och flätade mitt hår <3  (bilder tagna av Florian) 
klar 
Simon, ganska nöj i sin stol 
 
bror min fick jag med på bild med, som jag ahde äran att sitta brevid 
på min andra sida satt dessa --> Tove och Florian 
 
 
hade en ganska så fin utsickt rakt framför mig också
 
Tove, lika fin som vanligt
en till på Muffins bara för att, jag menar kolla 
jag vill också ha korv 
"jag får ta en bild på alla" ganska så fina är de ju faktiskt, elelr ja oklart vad bror min gör men de andra
 
Martina <3
mat-time grillar ost och baconkorv från Stensåkra = drömmen 
 
"Kom Petter jag ska visa dig nått"
en st Peggi (Öbergs hund som Martina är hundvakt åt)
En till på Tove, även hon som hade äran att ta bilerna nedan på mig och bror min
kom igen det kul, vi tar en bild på oss två, tvillingrana lixom, se glad ut då, neee, jag fixar
Ja jag behöver väl egentligen inte säga att det var en sjukt bra kväll?!? 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej