skor dinsko / jeans H&M / tröja lånad (Stinas) / kappa loppis / skärp ärvt / choker gina tricot /
 
varit verkstaden hela dagen 9.99-15.55, så haft en föreläsning om trä och sen olika verktyg. Även börjat på en skål, som ska se ut som ett löv. Så där av fick jeansen åka på till Stinas balla tröja istället för jeanskjolen och strumpbyxor som jag helst hade haft till. Men strumpbyxor och att typ såga känns ju inte som en så bra grej. Ska fixa så jag har arbetskläder dä, men inte fixat ännu så då blir jeans bra.
 
Efter skolan så åkte jag och kollade på rum, så tror jag har hittat ett nu, ska bara ringa päronen och höra vad de tycker, men verkar som det vettigaste av de jag kollat på + att jag känner en till som bor i detta kollektivet underlättar ju lite också.
 
Nu är planen äta och sedan träffa Leon.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej