20.00 mat time - det åts allt från sushi till hamburgare från Max
efter maten togs spelen fram - Petter och jag hade tagit med oss en hel kasse med spel
2 babes - Hampus och Anton
 
När min bror visar sina målartalanger (ritad på 30 sekunder)
Jag var på lag med Max - de två personerna som rockade glasögon
Adrian och Simon
drack vatten och annan dryck med sugrör
 
Ett av de finaste paren någonsin!!! <3
Alexandra --> när det bjuds på dricka men man har sugrör som måste användas
24.00 Skål
 
24.10 Tomtebloss ute i duggregnde två babeiga igen
24.35 glas, grädde och kladdkaka
 
Puss Alexandra och Gustaf - fett söta

Vissa av oss körde Twister direkt efter efterrätten pga av ett av de bästa spelen någonsin, så fett bra start på 2017
 
 
Jag, Anton och Hampus som matchar min glittriga topp med sitt glitter i ansiktet (glitter en sjukt bra grej för övrigt)
 
Grabbarna grus när vi efter efterrätten fortsatte med Ring of fire

Soff-mys
 
 
 
 
Avslutar med ett gäng bilder som togs framåt 1.30-2.00 tiden, av Max, mig och sist Petter
 
Hade ett såååå bra nyår
som kort kan beskrivas med dessa ord:
- spela spel
- chips
- kladdkaka
- kärlek och  skratt
- fotande
- tomtebloss

Liknande inlägg

1 kommentarer

Longevity - en blogg om hälsa

07 Jan 2017 11:52

Ser jättetrevligt ut

Kommentera

Publiceras ej