Maj
 
hade våran första grillning ute i solskenet
hemmafester
fotade busfröna i Vik
loppis saker kom med posten
gick på Pride i Växjö <3gick ut - dellan ofc
firade Moas 20 års dag med 20 sorters kakor
förfestade en hel del hemma hos Martina med dessa
var på sminkparty nere hos Ulrika, åt nybakad rabarberpaj och fångade ännu ett av mina gulliga kusinbarn på bild
gick på promenad med mamma i värmen
tog första doppet
åt första kulglassen med denna finis
fotade även Naba när hon var bal fin
Juni
 
torp vandring  
grillning nere vid badplatsen
Nabas student
fikade hos farfar och farmor
Lina tog studenten
Vilket även Zita gjorde någon dag senare
och dessa tre gjorde
Hemmafesterna fortsatte
Var på utgång i Jönköping
Umgicks med Moa
midsommar firades med familjen under dagen och vännerna på kvällen (var för örvigt denna dag 31 + i skuggan)
dagen efter midsommar blev det grillning
tatuerade mig och hade då sällskap av Ebba <3
Juli
 Jobbade mest hela sommaren, men hann ändå umgås med massa fina människor på kvällarna - oftast på dellan
bjöd in mig någon kväll hos kusinen (Stefanie) och åt mat och gjorde olika håruppsättningar framför tv:n
åkte direkt efter jobbet för att kolla in hur hö hässjningen hade gått
innan jag på kvällen skulle umgås med Lina, Katya, Simon och bror min
va på loppis i Jönköping med Annie och sålde kläder
dellan var som sagt "the Place to be" i Juli och oftast med Lin och Katya + andra
Firade även hampus födelsedag (eller ja, jag hann titta in en timma)
Firade Linas födelsedag med sushi
tillbringade en vecka med familjen i England
Drog med Ebba, Peter, Petter och Lina till dellan dagen efter vi hade kommit hem från England
 
Augusti
 
Började månaden med en kväll på dellan med Katya, Nina och Magnda
var med familjen och kusinerna på mammas sida och åkte Zippline
åkte till Göteborg med päronen för att kolla in rum
åt chokladbollar med Ebba
tog en fika med André första veckan jag bodde i Göteborg
fiskade kräftor med farmor och farfar och dessa två
träffade Vidar och Gustaf över en öl (jos)
Hade förfest hemma hos André
Nollningsveckan började
En liten summering av de 4 sommar månaderna 2016 (det mesta följde med ialf)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej