skor monki / body Zara / skärp ärvt / jacka har jag gjort / strumpbyxor H&M / byxor monki /
sov kanske till 12.00.... men känner att man får lov att göra det när man kommer hem efter 4. Satt på riktigt i går kväll och stickade till 00.10 typ, sen skrev André att det spontant blir utgång och undrade om jag ville med, jag kollade ner på min färdig stickade väska och bara Jaaaa, det är fredag och jag sitter hemma i sängen och stickar, så klart jag följer med. Så vi Gick ut och dansade på Putservik. Där jag även lyckades träffa Carl, så sjukt, vi springer ibland bara på varandra lite här i Göteborg och tydligen Lunds station också. Väldigt skumt. men kul!
 
Så från att inte ha några planer i helgen blir det lite planer i alla fall. Ska ut ikväll med André igen och lite annat fint folk! Men det blir ju senare i kväll uppenbarligen.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej