11.00 megaloppis på Svenska mässan
ganska så mycket folk var där, nae det är en rejäl underdrift, det var sjukligt mycket folk där.
 
kollade på mängder av fina burkar
fyndade en kasse med bestick, muggar och tallrikar för 100 spänn - servis till LoL6
 
efter loppis så gick Hanna och jag och tog en fika några hållplatser hemifrån mig
 
Hanna aka kråtenäs, min före detta sambo typ (i några månder ialf)
det jag fynade, allt gick tillsammans på 250 kr
efter at lämnat av Hanna hos Pavlov och Grumlig, åkte jag hemåt bytte om, gjorde ett inlägg och åkte 3 hållplatser och hade taco och mello mys
med de jag spenderat hela dagen med, Grumlig, Kråtenäs och Pavlov
Bra dag! som avslutades med att vi åket och sjöng karaoke, lite dansade kan det ha blivit också.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej